Címkék: 500ccm, benelli, motorkerékpár
Bemutató és teszt motorok
Km óra állás: 50-150 km
Forgalomba helyezve és ideiglenesen kivonva.
Stílusos és mindre képes.
Leoncino 500 Trail, a Benelli modern-klasszikus kerékpárjának "terepjáró" változata, megújult esztétikával, még inkább, dinamikus és modern, a sportos és magával ragadó képet adó restyling eredménye, anélkül, hogy elfelejtené az eleganciát és az egyensúlyt a formáiban. Tiszta szórakozásra tervezték minden vezetési körülmények között, aszfalton és nehezebb útvonalakon egyaránt. Ez a Benelli modell az utcai motorral közös motor, egy 500 köbcentiméteres, négyütemű, folyadékhűtéses kéthengeres, amelynek teljesítménye 47,6 lóerő (35 kW) 8500-as fordulatszámon és 46 Nm forgatónyomaték 6000-es fordulatszámon. A Leoncino Trail elöl 19", hátul 17" méretű alumíniumötvözet felniken bütykös gumiabroncsok találhatók, amelyeken 110/80-R19, illetve 150/70- R17 méretű abroncsok vannak. Mindez a stabilitás és az élvezet maximális garanciáját jelenti minden körülmények között és minden terepen. A felfüggesztések állíthatóak, elöl egy 50 mm átmérőjű fordított villa, hátul pedig egy lengőkar oldalsó lengéscsillapítóval és 55 mm-es rugóúttal.
Használati utasítás (.pdf)
Garancia és szervizfüzet (.pdf)
A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák.
| Motor paraméterek | |
| Motor | Soros 2 hengeres, négyütemű, vízhűtéses, dupla vezérműtengelyes |
| Hengerűrtartalom | 500 ccm |
| Maximális teljesítmény | 35 kW (47,6 Le) @ 8500 rpm |
| Maximális nyomaték | 46 Nm (4,6 kgm) @ 6000 rpm |
| Sűrítés | 11,5:1 |
| Furat x löket | 69 x 66,8 mm |
| Kenés | Olajteknő |
| Üzemanyagellátás | Injektor |
| Kipufogórendszer | Katalizátoros (Euro 5) |
| Kuplung | Olajfürdős |
| Váltó | Mechanikus, 6 sebesség |
| Hajtás | Lánchajtás |
| Gyújtás | ECU-TLI |
| Gyújtógyertya | NGK CR8E |
| Indítás | Elektromos önindító |
| Váz paraméterek | |
| Váz | Acélkeret |
| Első felfüggesztés | Upside-down villa 50mm |
| Első teleszkóp út | 135 mm |
| Hátsó felfüggesztés | Hátsó lengőkar oldalirányú lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható |
| Hátsó teleszkóp út | 55 mm - ( 138 mm hátsó rugóút) |
| Első fék | Dupla tárcsafék (320 mm) 2 dugattyús féknyereg,ABS |
| Hátsó fék | Szimpla tárcsafék (260 mm) 1 dugyttyús féknyereg,ABS |
| Első felni típus | Aluminium ötvözet,küllős |
| Első felni méret | 19” x 3.00” DOT -D |
| Hátsó felni típus | Aluminium ötvözet, küllős |
| Hátsó felni méret | 17” x 4.25” DOT - D |
| Első gumi | 110/80- R19 |
| Hátsó gumi | 150/70 - R17 |
| Méretek | |
| Hosszúság | 2174 mm |
| Szélesség | 875 mm |
| Magasság | 1200 mm |
| Ülésmagasság | 835 mm |
| Tengelytáv | 1456 mm |
| Hasmagasság | 185 mm |
| Egyéb paraméterek | |
| Önsúly | 207 kg |
| Tank | 12.7 L (tartalék:2L) |
| Fogyasztás | 4,2L/100km |
| Maximális terhelhetőség | 190 kg |
| Maximális sebesség | 160 km/h |
| Egyéb technikai részletek | |
Felhívjuk a figyelmet, AKI NEM a QianJiang-Keeway Zrt által importált, és szerződött Márkakereskedések valamelyikén keresztül vásárolta/vásárolja járművét annak garanciája nem érvényesíthető ezen hálózaton keresztül, mert a jótállásra kötelezett eladó nem szerződött a QianJiang-Keeway Zrt-vel!
Amennyiben vásárlás előtt ellenőrizni kívánja a jármű ilyen irányú garanciális érintettségét, kérjük küld el a jármű alvázszámát a info@keeway.hu vagy az info@benellimotor.hu címre.
Reméljük, hogy ezzel a vizsgálattal elkerülhetitek az esetleges jövőbeni kellemetlenségeket!
Weboldalunk működéséhez többféle saját, illetőleg külső szolgáltatóktól származó sütit használ annak érdekében, hogy a weboldal teljes funkcionalitását biztosítsa. Ezek egy része a weboldal működéséhez szükséges (Funkcionális), egyesek a weboldalunk optimalizálásában (Teljesítmény) segítenek, egyesek statisztikai adatokat biztosítanak (Analitika), mások pedig személyre szabott hirdetések megjelenítését teszik lehetővé (Hirdetések).