Felhívjuk a figyelmet, AKI NEM a QianJiang-Keeway Zrt által importált, és szerződött Márkakereskedések valamelyikén keresztül vásárolta/vásárolja járművét annak garanciája nem érvényesíthető ezen hálózaton keresztül, mert a jótállásra kötelezett eladó nem szerződött a QianJiang-Keeway Zrt-vel!
Amennyiben vásárlás előtt ellenőrizni kívánja a jármű ilyen irányú garanciális érintettségét, kérjük küld el a jármű alvázszámát a info@keeway.hu vagy az info@benellimotor.hu címre.
Reméljük, hogy ezzel a vizsgálattal elkerülhetitek az esetleges jövőbeni kellemetlenségeket!
Az időtlen szépség.
Egy felújított, hiteles lélek, időtlen szépség. A Leoncino
500, amely az olasz motorozás mítosza és a Benelli termékcsalád stílusikonja
előtt tiszteleg, egy sor technikai és esztétikai újítással érkezik a piacra,
amelyek képesek fokozni a motor tiszta, modern-klasszikus jellegét, ötvözve a
hagyományt, a történelmet és az innovációt. A könnyű, kompakt és dinamikus
Leoncino 500 megtartja a klasszikus és kiegyensúlyozott vonalakat, amelyek most
modernebb és avantgárdabb grafikával vannak integrálva, és úgy tervezték, hogy
fokozza a motor filozófiáját. A több mint száz éves örökségből és inspirációból merített elképzelésből született meg a Benelli legkedveltebb motorkerékpárja a Leoncino.
Ez az új design tökéletesen illeszkedik az éles formák harmonikus vonalak közé.
Az első sárvédő büszkén viseli az oroszlánt,az első fényszóró élvonalbeli LED technológia.
A Benelli védjegye,a gyönyörű acél rácsos váz.Teljesen új motorblokk.Kéthengeres négyütemű, folyadékhűtéses, 500ccm.
A motor maximális teljesítménye 48 Le (35 kW) 8500 fordulaton,maximális nyomatéka pedig 45 Nm (4,6 kgm).
Kifinomult,modern,egyszerű.
Használati utasítás (.pdf)
Garancia és szervizfüzet (.pdf)
A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák.
Címkék: 500ccm, benelli, motorkerékpár
Motor: | Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtéses, dupla vezérműtengelyes |
Hengerűrtartalom: | 499,6 ccm |
Max teljesítmény: | 35 kW(47,6 Le) @ 8500 rpm |
Max nyomaték: | 45 Nm(4,6 kgm) @ 4500 rpm |
Sűrítés: | 11.5:1 |
Furat x löket: | 69 x 66.8 mm |
Kenés: | Olajteknő |
Üzemanyag ellátás: | Injektor |
Kipufogórendszer: | Katalizátoros(Euro 5) |
Kuplung: | Olajfürdős |
Váltó: | Mechanikus, 6 sebesség |
Hajtás: | Lánchajtás |
Gyújtás: | Delphi MT05 |
Gyújtógyertya: | NGK CR8E |
Indítás: | Elektromos önindító |
Váz: | Acélkeret |
Első felfüggesztés: | Upside-down villa Ø 50mm |
Első teleszkóp út: | 125 mm |
Hátsó felfüggesztés: | Hátsó lengőkar oldalirányú lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható |
Hátsó lengéscsillapító út: | 45 mm - (112 mm hátsó rugóút) |
Első fék: | Dupla tárcsafék (ø320 mm)radiális 4 dugattyús féknyereg,ABS |
Hátsó fék: | Szimpla tárcsafék (ø260 mm) 1 dugyttyús féknyereg,ABS |
Első felni típus: | Aluminium ötvözet |
Első felni méret: | 19” x 3.50” DOT |
Hátsó felni típus: | Aluminium ötvözet |
Hátsó felni méret: | 17” x MT 3.50” DOT - |
Első gumi: | 120/70- ZR17 |
Hátsó gumi: | 160/60 - ZR17 |
Hosszúság: | 2160 mm |
Szélesség: | 870 mm |
Magasság: | 1160 mm |
Ülésmagasság (vezető): | 815 mm |
Tengelytáv: | 1460 mm |
Hasmagasság: | 145 mm |
Önsúly: | 207 kg |
Tank: | 12.7 L |
Fogyasztás: | 4,2L/100km |
Max.terhelhetőség: | 190 kg |
Max.sebesség: | 160 km/h |