Felhívjuk a figyelmet, AKI NEM a QianJiang-Keeway Zrt által importált, és szerződött Márkakereskedések valamelyikén keresztül vásárolta/vásárolja járművét annak garanciája nem érvényesíthető ezen hálózaton keresztül, mert a jótállásra kötelezett eladó nem szerződött a QianJiang-Keeway Zrt-vel!
Amennyiben vásárlás előtt ellenőrizni kívánja a jármű ilyen irányú garanciális érintettségét, kérjük küld el a jármű alvázszámát a info@keeway.hu vagy az info@benellimotor.hu címre.
Reméljük, hogy ezzel a vizsgálattal elkerülhetitek az esetleges jövőbeni kellemetlenségeket!
A sportosság és az elegancia fogalmainak újra értelmezéséből született, amelyek Pesaro történelmi márkáját naggyá tették. A 752S jelzi a Benelli visszatérését a "közepkategóriás" motorok szegmensébe, kemény, tiszta meztelenséggel, az abszolút szórakozás garanciájával az úton és a kanyarokban. Kompakt, dinamikus, konkrét, modern dizájnnal a 752S az a motor, amelyet úgy terveztek, hogy minden motoros ösztöneit kielégítse. Az acéllemezekkel ellátott, masszív csöves rácsos váz körül öleli az új Benelli négyütemű, 750 köbcentiméteres, folyadékhűtéses kéthengeres motort. A teljesítmény és a maximális forgatónyomaték 76,2 LE 8500 fordulat/percnél és 67 Nm 6500 fordulat/percnél, ami állandó és progresszív hajtóerőt biztosít, és a kevésbé tapasztalt motorost sem fogja túlterhelni. Kettős vezérműtengely-vezérlés, hengerenként 4 szelep és elektronikus üzemanyag-befecskendezés dupla fojtószeleppel. Az első felfüggesztés egy 50 mm átmérőjű up-side-down villából áll, amelynek 130 mm-es rugóútja garantálja a stabilitást és a hatékonyságot.
Használati utasítás (.pdf)
Garancia és szervizfüzet (.pdf)
A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák.
Címkék: 800ccm, benelli, motorkerékpár
Motor: | Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtés, DOHC 8 szelep |
Hengerűrtartalom: | 754 ccm |
Max teljesítmény: | 56 kW (76.2 Le) @ 8500 rpm |
Max nyomaték: | 67 Nm ( 6.8 Nm ) @ 6500 rpm |
Sűrítés: | 11.5:1 |
Furat x löket: | 88 x 62 mm |
Kenés: | Olajteknő |
Üzemanyag ellátás: | Injektor |
Kipufogórendszer: | Katalizátoros (Euro 5) |
Kuplung: | Olajfürdős |
Váltó: | Mechanikus, 6 sebesség |
Hajtás: | Lánchajtás |
Gyújtás: | ECU DELPHI MT05 |
Gyújtógyertya: | CHAMPION RG4HC |
Indítás: | Elektromos önindító |
Váz: | Acélkeret |
Első felfüggesztés: | Upside-down villa Ø 50 mm |
Első teleszkóp út: | 130 mm |
Hátsó felfüggesztés: | Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító |
Hátsó lengéscsillapító út: | 60 mm |
Első fék: | Dupla tárcsafék (ø320 mm) 4 dugattyús féknyereg, ABS |
Hátsó fék: | Szimpla tárcsafék (ø260 mm) ABS |
Első felni típus: | Alumínium ötvözet |
Első felni méret: | 17”xMT 3.50 DOT |
Hátsó felni típus: | Alumínium ötvözet |
Hátsó felni méret: | 17”xMT 5.50 DOT |
Első gumi: | 120/70-ZR17 |
Hátsó gumi: | 180/55-ZR17 |
Hosszúság: | 2130 mm |
Szélesség: | 810 mm |
Magasság: | 1100 mm |
Ülésmagasság (vezető): | 810 mm |
Tengelytáv: | 1460 mm |
Hasmagasság: | 180 mm |
Önsúly: | 226 Kg |
Tank: | 14.5 L |
Fogyasztás: | 5,3L/100km |
Max.terhelhetőség: | 180 kg |
Max.sebesség: | 190 km/h |