Felhívjuk a figyelmet, AKI NEM a QianJiang-Keeway Zrt által importált, és szerződött Márkakereskedések valamelyikén keresztül vásárolta/vásárolja járművét annak garanciája nem érvényesíthető ezen hálózaton keresztül, mert a jótállásra kötelezett eladó nem szerződött a QianJiang-Keeway Zrt-vel!
Amennyiben vásárlás előtt ellenőrizni kívánja a jármű ilyen irányú garanciális érintettségét, kérjük küld el a jármű alvázszámát a info@keeway.hu vagy az info@benellimotor.hu címre.
Reméljük, hogy ezzel a vizsgálattal elkerülhetitek az esetleges jövőbeni kellemetlenségeket!
Egy modern klasszikus.
A Benelli Imperiale egy klasszikus motorkerékpár stílusát nyújtja, a modern elektronika és alkatrészek előnyeivel kiegészítve. A klasszikus stílus sosem hal meg, és az Imperiale valóban ezt bizonyítja. Az Imperiale a cég klasszikus motorkerékpárja, a Benelli-MotoBi sorozat egy történelmi modelljének újraértelmezése, amelyet az 1950-es években gyártottak. Az Imperiale 400 Euro5 motorkerékpár egy sor technikai és esztétikai újítással érkezik a Benelli márkakereskedésekbe, amelyek célja a vezethetőség és a teljesítmény javítása, valamint a vintage stílus fokozása. A Benelli-MotoBi sorozat 1950-es években gyártott történelmi modelljének újraértelmezése, új grafikával frissül, amely képes kiemelni retro-lelkét: a tankból kiemelkedik egy ezüst színű, háromdimenziós Benelli-felirat, megváltozik a tankbetétek textúrája, valamint az ülés alatt elhelyezett logó, ami még elegánsabb és magával ragadóbb megjelenést kölcsönöz neki.
Használati utasítás (.pdf)
Garancia és szervizfüzet (.pdf)
A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák.
Címkék: 500ccm, benelli, motorkerékpár
Motor: | 1 hengeres, 4 ütemű, injektoros, léghűtéses, SOHC, két szelepes |
Hengerűrtartalom: | 373.5 ccm |
Max teljesítmény: | 15.5 kW (20.4 Le) @ 5500 rpm |
Max nyomaték: | 29 Nm (2.95 kgm) @ 3500 rpm |
Sűrítés: | 8.5:1 |
Furat x löket: | 72.7 x 90.0 mm |
Kenés: | Olajteknő |
Üzemanyag ellátás: | Injektor |
Kipufogórendszer: | Katalizátoros(Euro 5) |
Kuplung: | Olajfürdős |
Váltó: | Mechanikus, 5 sebesség |
Hajtás: | Lánchajtás |
Gyújtás: | DELPHI - MT05 |
Gyújtógyertya: | NGK BR7ES |
Indítás: | Elektromos önindító |
Váz: | Acélkeret |
Első felfüggesztés: | Hidraulikus teleszkóp Ø 41mm |
Első teleszkóp út: | 110 mm |
Hátsó felfüggesztés: | Hátsó lengőkar 2 lengéscsillapító |
Hátsó lengéscsillapító út: | 65 mm |
Első fék: | Szimpla tárcsás ø300 mm, 2 dugattyús féknyereg, ABS |
Hátsó fék: | Szimpla tárcsafék (ø240 mm) ABS |
Első felni típus: | Aluminium ötvözet,küllős |
Első felni méret: | 19" |
Hátsó felni típus: | Aluminium ötvözet, küllős |
Hátsó felni méret: | 18" |
Első gumi: | 110/90-19 |
Hátsó gumi: | 130/80-18 |
Hosszúság: | 2170 mm |
Szélesség: | 815 mm |
Magasság: | 1140 mm |
Ülésmagasság (vezető): | 780 mm |
Tengelytáv: | 1450 mm |
Hasmagasság: | 170 mm |
Önsúly: | 205 Kg |
Tank: | 12 L |
Fogyasztás: | 3,1L/100km |
Max.terhelhetőség: | 190 kg |
Max.sebesség: | 120 km/h |