Felhívjuk a figyelmet, AKI NEM a QianJiang-Keeway Zrt által importált, és szerződött Márkakereskedések valamelyikén keresztül vásárolta/vásárolja járművét annak garanciája nem érvényesíthető ezen hálózaton keresztül, mert a jótállásra kötelezett eladó nem szerződött a QianJiang-Keeway Zrt-vel!
Amennyiben vásárlás előtt ellenőrizni kívánja a jármű ilyen irányú garanciális érintettségét, kérjük küld el a jármű alvázszámát a info@keeway.hu vagy az info@benellimotor.hu címre.
Reméljük, hogy ezzel a vizsgálattal elkerülhetitek az esetleges jövőbeni kellemetlenségeket!
Stílusos és mindre képes.
Leoncino 500 Trail, a Benelli modern-klasszikus kerékpárjának "terepjáró" változata, megújult esztétikával, még inkább, dinamikus és modern, a sportos és magával ragadó képet adó restyling eredménye, anélkül, hogy elfelejtené az eleganciát és az egyensúlyt a formáiban. Tiszta szórakozásra tervezték minden vezetési körülmények között, aszfalton és nehezebb útvonalakon egyaránt. Ez a Benelli modell az utcai motorral közös motor, egy 500 köbcentiméteres, négyütemű, folyadékhűtéses kéthengeres, amelynek teljesítménye 47,6 lóerő (35 kW) 8500-as fordulatszámon és 46 Nm forgatónyomaték 6000-es fordulatszámon. A Leoncino Trail elöl 19", hátul 17" méretű alumíniumötvözet felniken bütykös gumiabroncsok találhatók, amelyeken 110/80-R19, illetve 150/70- R17 méretű abroncsok vannak. Mindez a stabilitás és az élvezet maximális garanciáját jelenti minden körülmények között és minden terepen. A felfüggesztések állíthatóak, elöl egy 50 mm átmérőjű fordított villa, hátul pedig egy lengőkar oldalsó lengéscsillapítóval és 55 mm-es rugóúttal.
Használati utasítás (.pdf)
Garancia és szervizfüzet (.pdf)
A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák.
Címkék: 500ccm, benelli, motorkerékpár
Motor: | Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtéses, dupla vezérműtengelyes |
Hengerűrtartalom: | 500 ccm |
Max teljesítmény: | 35 kW (47,6 Le) @ 8500 rpm |
Max nyomaték: | 46 Nm (4,6 kgm) @ 6000 rpm |
Sűrítés: | 11.5:1 |
Furat x löket: | 69 x 66.8 mm |
Kenés: | Olajteknő |
Üzemanyag ellátás: | Injektor |
Kipufogórendszer: | Katalizátoros (Euro 5) |
Kuplung: | Olajfürdős |
Váltó: | Mechanikus, 6 sebesség |
Hajtás: | Lánchajtás |
Gyújtás: | ECU-TLI |
Gyújtógyertya: | NGK CR8E |
Indítás: | Elektromos önindító |
Váz: | Acélkeret |
Első felfüggesztés: | Upside-down villa Ø 50mm |
Első teleszkóp út: | 135 mm |
Hátsó felfüggesztés: | Hátsó lengőkar oldalirányú lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható |
Hátsó lengéscsillapító út: | 55 mm - ( 138 mm hátsó rugóút) |
Első fék: | Dupla tárcsafék (ø320 mm) 2 dugattyús féknyereg,ABS |
Hátsó fék: | Szimpla tárcsafék (ø260 mm) 1 dugyttyús féknyereg,ABS |
Első felni típus: | Aluminium ötvözet,küllős |
Első felni méret: | 19” x 3.00” DOT -D |
Hátsó felni típus: | Aluminium ötvözet, küllős |
Hátsó felni méret: | 17” x 4.25” DOT - D |
Első gumi: | 110/80- R19 |
Hátsó gumi: | 150/70 - R17 |
Hosszúság: | 2174 mm |
Szélesség: | 875 mm |
Magasság: | 1200 mm |
Ülésmagasság (vezető): | 835 mm |
Tengelytáv: | 1456 mm |
Hasmagasság: | 185 mm |
Önsúly: | 207 kg |
Tank: | 12.7 L (tartalék:2L) |
Fogyasztás: | 4,2L/100km |
Max.terhelhetőség: | 190 kg |
Max.sebesség: | 160 km/h |