Benelli TRK 502 EURO 5

  • Cikkszám: P16E5
  • Készletinfó: Készleten

Olaszország Best Selling modellje 2021, a túrázós lélek.

A TRK 502 teljes átalakításon esett át, és az új változat a legfrissebb Euro5-ös kibocsátási normáknak megfelelően továbbfejlesztett. Egy sor műszaki és esztétikai beavatkozás eredménye, amelyeket a kezelhetőség, az élvezet és az általános megjelenés javítása érdekében vezettek be. Egy motorkerékpár átalakított részletekkel, fontos frissítésekkel és fejlesztésekkel, kezdve az új grafikával és a felhasznált műanyagok új textúrájával, amelyek még több karaktert kölcsönöznek a TRK 502 -nek, kiemelve annak világjáró szellemét. A kormánykapcsolók teljesen megújultak, és mostantól háttérvilágítással rendelkeznek, míg a visszapillantó tükrök a TRK logóval együtt új dizájnnal büszkélkedhetnek, akárcsak az új markolatok. Az új formájú kormány mostantól állítható, hogy minden motoros a számára legmegfelelőbb üléspozíciót tudja elérni, akárcsak a kuplungkar, amely szintén állítható. Az új ülés teszi teljessé az átalakítást, amely mostantól kényelmesebb és tágasabb, maximális kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt, valamint a legújabb minőségi szabványokat meghaladó, átdolgozott kivitelezéssel. A TRK 502  osztozik a terep változattal a masszív és robusztus, soros, 2 hengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes motoron, amely egy ilyen stílusos vázzal kombinálva egyszerre teszi magával ragadóvá és könnyen kezelhetővé ezt a motorkerékpárt.


Használati utasítás (.pdf)

Garancia és szervizfüzet (.pdf)

A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák.

2.623.900 Ft

Opciók

 

Finanszírozási ajánlat

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Címkék: 500ccm, benelli, motorkerékpár

Motor: Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtés, DOHC 8 szelep
Hengerűrtartalom: 499.6 ccm
Max teljesítmény: 35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm
Max nyomaték: 45 Nm (4,6 kgm) @ 4500 rpm
Sűrítés: 11,5:1
Furat x löket: 69x66.8 mm
Kenés: Olajteknő
Üzemanyag ellátás: Injektor
Kipufogórendszer: Katalizátoros, lambdaszonda (EURO 5)
Kuplung: Olajfürdő
Váltó: Mechanikus,6 sebesség
Hajtás: Lánchajtás
Gyújtás: TLI
Gyújtógyertya: NGK CR8E
Indítás: Elektromos önindító
Váz: Acél
Első felfüggesztés: Állítható fordított villa Ø 50mm
Első teleszkóp út: 145 mm
Hátsó felfüggesztés: Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható
Hátsó lengéscsillapító út: 45 mm
Első fék: Dupla tárcsás ø320 mm, 4 dugattyús féknyereg,ABS
Hátsó fék: Szimpla tárcsás ø260 mm, dupla dugattyús féknyereg,ABS
Első felni típus: Alumínium ötvözet
Első felni méret:  kg17"x MT 3,50"DOT
Hátsó felni típus: Alumínium ötvözet
Hátsó felni méret: 17"x MT 4.5"DOT
Első gumi: 120/70 ZR17
Hátsó gumi: 160/60 ZR17
Hosszúság: 2200 mm
Szélesség(Tükör nélkül): 915mm
Magasság(Tükör nélkül): 1450 mm
Ülésmagasság(vezető): 835 mm
Tengelytáv: 1525 mm
Hasmagasság(Folyadékok nélkül): 190 mm
Önsúly(Folyadékok nélkül): 235 kg
Tank: 20 L(tartalék 3 L)
Fogyasztás:  4,1L/100km
Max.terhelhetőség:  192 kg
Max.sebesség:  165 km/h

új vélemény

Ha már korábban regisztráltál, akkor kérjük, hogy jelentkezz be a fiókodba vagy hozz létre egy új fiókot